دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
حاشیه های یک استعفا/
روابط عمومی دانشگاه مازندران با انتشار مطالبی، علت استعفای معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه را عنوان کرد و البته این مسئول پیش از توضیحات دانشگاه مازندران، مطالبی را خطاب به رسانه‎ها اعلام کرده بود.
علت استعفای معاون فرهنگی دانشگاه مازندران چه بود؟!

به گزارش آوای خزر از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی انتشار برخی شایعات در خصوص استعفای دکتر محمود دیانی از سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، در ذیل متن کامل استعفای نامبرده به همراه ذکر دلایل این استعفا که از سوی ایشان به روابط عمومی دانشگاه ارسال گردیده است، جهت تنویر افکار  عمومی تقدیم می‎شود.
توضیحات دکتر دیانی در خصوص استعفا
محضر محترم رییس دانشگاه، جناب آقای دکتر میرنیا
سلام علیکم؛
با تقدیم شایسته ترین احترامات و با تشکر از اعتمادی که نسبت به اینجانب در ادامه‌ی تصدی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه داشته و دارید و این موجب افتخار من و مشعربه  لطف جنابعالی است، اما هر آمدنی را رفتنی است.
جناب آقای دکتر، عطف به پاره ای از مسایل که با شما در میان گذاشتم و با توجه به نیاز شدید گروه آموزشی ام (فلسفه و کلام اسلامی) به اینجانب و لزوم سرو سامان دادن به دانشجویانی که تحت راهنمایی من مشغول تدوین پایان نامه ی خود هستند و یا باید بشوند و همچنین برای ایجاد پیشرفت در پرونده ی پژوهشی ام استدعا دارم با استعفای اینجانب از سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه موافقت بفرمایید.
مطمئنا بنده و مدیران ارجمند معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در هر شرایطی یاری گر تیم جدید فرهنگی و نیز حامی جنابعالی در پیشبرد دانشگاه به سوی اهداف ارزنده اش خواهیم بود.
پیشاپیش از فرصتی که برای من در ارتباط با ارائه‌ی خدمات آموزشی و پژوهشی‌ام  و نیز رسیدگی بیشتر به برخی مشکلات شخصی ام ایجاد می‌کنید، صمیمانه سپاسگزارم.
محمود دیانی – عضو هیات علمی دانشکده ی الهیات و معارف اسلامی
هیجدهم دی هزاروسیصد و نودوپنج
محضر محترم اصحاب محترم رسانه و دانشگاهیان بزرگوار وکلیه ی عزیزانی که مسایل و رخدادهای فرهنگی استان را مسئولانه رصد می‌کنند.
** سخنی با رسانه‎ها **
دکتر دیانی پیش از این نیز دلیل استعفای خود را با رسانه‎ها اینگونه در میان گذاشته بود:
سلام علیکم،
با توجه به بروز برخی شایعات درباره ی استعفای اینجانب از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران و قبول آن توسط رییس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر میرنیا ، نکات زیر را قابل تذکر می دانم:
1-  پس از استقرار جناب دکتر میرنیا در جایگاه ریاست به رسم ادب بطور شفاهی از ایشان اجازه ی ترخیص خواستم که ایشان به خاطر آشنایی دیرینه لطفشان به اینجانب و اطلاع از نحوه ی نگاه و مدیریت من، موافقت نفرمودند.
2- پس از چند ماه و در اوایل سال 95 به خاطر نیاز گروه و برخی مسایل شخصی خودم، این تقاضا را تجدید کردم و به زحمت ایشان را متقاعد نمودم اما همچنانکه خودشان در مراسم تودیع اظهار کردند پشیمان شده و از من خواستند تا بمانم و من هم اطاعت امر کردم و البته معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم جناب آقای دکتر سید ضیاء هاشمی نیز در سفری که به دانشگاه مازندران تشریف آورده بودند اینجانب و جناب آقای دکتر ریاحی مدیر محترم برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وقت و هم جناب آقای رضازاده مدیر محترم حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی را به ادامه ی فعالیت توصیه نمودند. توصیه ای که از سوی سرور ارجمندمان جناب دکتر ایرجی مدیر کل محترم فرهنگی وزارت علوم نیز مورد تاکید قرار گرفت.
3- همچنانکه در متن استعفای خودم و نیز پیام خداحافظی ام به دانشجویان فعال فرهنگی و همچنین در سخنان روز تودیع گفته ام، استعفای من حاصل هیچ فشاری از سوی رییس یا مقامات داخل و یا خارج از دانشگاه نبوده است وتنها به همان دلایلی است که در متن استعفا آورده ام که اهم آن نیاز فراوان گروه آموزشی خودم(فلسفه و کلام اسلامی) به خدمات اینجانب بوده است.آشنایان من می دانند که اصولا هم اینجانب به فضل الهی فردی ضعیف و فشارپذیر نیستم.
4- شخص دکتر میرنیا از ذخایر ارزشمند مدیریتی برای استان ما هستند و اکنون تمام توان و همت خود را برای پیشبرد و توسعه ی دانشگاه مازندران و نظارت بر مراکز آموزش عالی استان گذاشته اند. ایشان همواره مورد علاقه ی دوستان خوشفکر ما بوده و خود نیز به این دوستان علاقمند هستند. انتخاب برادر ارجمندم جناب آقای دکتر جانعلی‌زاده به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خود بهترین گواه صادق ادعای اینجانب است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها